piątek, 25 października 2013

UWAGA

Miło mi znów gościć Cię na moim blogu, ale z przykrością muszę zawiadomić Cię, że następny wpis pojawi się w nieco później. Jestem aktualnie w trakcie przygotowywania dla Ciebie obszernego, kilkuczęściowego artykułu o Chorwacji. Jak zapewne się domyślasz dotychczasowe wpisy nie zostały stworzone na podstawie tego, co widziałam ja, a jedynie tego, co gdzieś na globie istnieje i jest warte przedstawienia szerszemu ogółowi. Kilka dni temu postanowiłam stworzyć opis oparty na moich własnych doświadczeniach, a mianowicie na mojej osobistej wizycie w Chorwacji. Co więcej, przewiduję coraz więcej tego typu wpisów, gdyż wreszcie otrzymałam od losu możliwość realnych podróży. Niemniej jednak oba typy będą ze sobą przeplatane.
Liczę na Twoją cierpliwość i obiecuję fascynującą podróż w tropiki Europy.
Pozdrawiam gorąco.

Brak komentarzy: